Tasik Bunian Pulau Besar



Kata Tok Syeikh,

Tasik kecil ini terletak bertentangan Pulau Serimbun.Kawasan Tasik dan Perigi Bunian memang terletak di dalam Perkampungan Bunian.

Menurut Sahabat saya kalau kita pergi malam hari,kalau nasib kita baik,kita akan nampak Bunian.Entah lah,saya tidak pernah pergi ke Tasik ini pada malam hari.

Saya hanya pergi pada siang hari dan saya nampak Puteri Mayang Nilam Sari dan kekanda nya secara live,sedang menabur kan bunga semasa saya dan kumpulan saya mandi.Semua ahli kumpulan saya nampak kedua puteri itu tersenyum dimasa itu.Memang nampak bib,dan ada cara nya…nak tahu kena ikut saya ke Pulau itu.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s